Instrukcja wprowadzania tłumaczeń

Artykuł opublikowany 28 stycznia 2014
Artykuł opublikowany 28 stycznia 2014

Krok po kroku.

1. Zarezerwuj tłumaczenie

Otwórz tekst oryginalny. W kolumnie po lewej stronie wybierz opcję "translate" (odpowiednio w języku, z którego tłumaczysz).

2. Wybierz język polski

3. Opcja tłumaczenie jest utworzona i zostajesz automatycznie przekierowana/ny do wersji polskiej. Tekst, który pojawia się w polach to oryginał (w języku oryginału nawet jeśli tłumaczycie z języka innego niż oryginał, na przykład angielskiego lub francuskiego).

4. W kolumnie po lewej stronie wybierz opcję "Edytuj". Wokół tekstu pojawi się ramka.

5. Teraz wystarczy zamienić tekst w języku obcym jego tłumaczeniem na polski.

6. Podpisy pod grafikami zmieniamy klikając prawym przyciskiem myszy w grafikę i wybierając opcję "edit photo".

W przypadku okładki, będzie to opcja "Change".

7. Aby wstawić hierłącza tak, jak w tekście oryginalnym, należy zaznaczyć fragment tekstu, w który ma być wstawione hiperłącze i wybrać ikonę z małym łańcuchem.

.

8. Kiedy tłumaczenie jest już wprowadzone, po lewej wybierz opcję "Publikuj", następnie "opublikowano" i zaznacz wszystkie okienka. Tekst pojawi się na liście artykułów do edycji.