UWAGA! PROBLEMY TECHNICZNE

Artykuł opublikowany 26 lipca 2012
Artykuł opublikowany 26 lipca 2012
Założyłeś/aś konto na cafebabel.com, ale mail z linkiem potwierdzającym rejestrację wciąż do Ciebie nie dotarł?Chcesz zostać tłumaczem, ale masz problemy z zaangażowaniem się w naszą działalność ponieważ system pokazuje, że nie ma obecnie żadnych relatywnie świeżych artykułów, które chciałbyś/abyś ewentualnie przełożyć na język ojczysty?
Masz problem z zatwierdzeniem propozycji artykułu/ tłumaczenia, gdyż po kliknięciu na „submit” system najzwyczajniej nie reaguje?Twoje tłumaczenie wciąż nie zostało „potwierdzone” mimo że wprowadziłeś/aś je do systemu już ładnych parę dni/ tygodni temu? Dokonałeś/aś tłumaczenia, przesłałeś/aś nam jego ostateczną wersję za pomocą systemu cafebabel.com, ale zauważyłeś/aś, że dany artykuł znów jest „do wzięcia”? Jesteś chętny/a podjąć się z nami współpracy, ale problemy techniczne związane z obsługą naszej strony odbierają Ci wszelkie chęci do dalszego działania?

Jeśli odpowiedziałeś/aś „TAK” na chociażby jedno z powyższych pytań oznacza to, że ta wiadomość została jak najbardziej  napisana z myślą o Tobie! Jak zaradzić wyżej wymienionym (i nie tylko) problemom technicznym? Jak najszybciej poinformuj nas o nich pisząc na redakcja@cafebabel.com!

W skrócie – co się dzieje z cafebabel.com?

Nie denerwuj się, wrzuć na luz! Niestety dobrze wiemy przez co w tej chwili przechodzisz! My też nie mamy lekko... Wszelkie obecnie występujące problemy techniczne spowodowane są aktualną przebudową naszej strony. Pojawienie się nowej wersji cafebabel.com planowane jest na tę jesień. Mamy nadzieję, że będzie ona zdecydowanie szybsza, atrakcyjniejsza oraz że da Wam – czytelnikom, autorom tekstów, tłumaczom – o wiele większe pole do popisu.

Redakcja cafebabel.pl

Fot.: (cc) WingedW/flickr